Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Babińska Julia
(1)
Hajdasz Jolanta
(1)
Lewandowski Krzysztof (prawo)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Teoria i Praktyka Współczesnej Komunikacji Społecznej)
Streszcz. w jęz. ang.
PRAWO I ETYKA NOWYCH MEDIÓW: Współczesne regulacje rynku środków masowego komunikowania ; Telewizja dla każdego. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w wybranych państwach Unii Europejskiej ; Cyfryzacja telewizji naziemnej w Polsce - odbiór społeczny. Wyniki badań ; Implementacja dyrektywu o audiowizualnych uwagach medialnych do polskiego porządku prawnego ; Współczesne formy ograniczania wolności wypowiedzi w aspekcie faktycznym i prawnym ; Replika prasowa. Między wolnością mediów a prawami podmiotowymi jednostki ; Nowe media - nowa etyka? ; Paleoradio i neoradio w eterze i Internecie ; Retoryka obrazu telewizyjnego w kontekście zwrotu ikonicznego. Propaganda w obrazie ; Media publiczne - zwłaszcza regionalne - na rzecz ochrony środowiska społecznego ; Novus Ordo Seclorum ; NOWE MEDIA W REKLAMIE, PUBLIC RELATIONS I EDUKACJAI: Nowe media i nowe kryzysy. Zarządzanie kryzysem medialnym w nowych mediach za pomocą public relations ; Nowe media w komunikacji marketingowej instytucji kultury ; Autoprezentacja na portalach społecznościowych - próba opisu zjawiska ; W sieci stereotypów - o sposobach komunikowania się w Internecie (na przykładzie postów umieszczonych na polskich forach internetowych) ; Nowe media w służbie propagandy politycznej (badania obecności i form przejawiania się propagandy na stronach internetowych czterech największych polskich partii politycznych) ; Jakie perspektywy dla edukacji online? ; Internet i telewizja w komunikacji rodzicielskiej ; Metapiśmienność jako fundament współczesnych kompetencji kulturowych ; Prasa czytana z ekranu. Adaptacja tygodników opinii do uwarunkowań e-mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. s. 231-234.
Prawo autorskie a prawo konkurencji ; Tabele wynagrodzeń autorskich przekładane przez organizacje zbiorowego zarządu w prawie autorskim ; Stosowanie prawa ochrony konkurencji wobec organizacji zbiorowego zarządzania - granice ingerencji organu antymonopolowego ; Rozwój wolnej konkurencji w zakresie zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Podstawowe problemy ; Organizacje zbiorowego zarządzania jako przedsiębiorcy ; Organizacje zbiorowego zarządzania a pojęcie przedsiębiorcy ; Uwagi o stosowaniu prawa konkurencji w obszarze prawa autorskiego ; Tytuł utworu w prawie własności intelektualnej i w prawie zwalczania nieuczciwej konkurencji ; Uwagi w sprawie tzw. doktryny "essential facility" oraz relacji między prawem autorskim a prawem konkurencji ; Google News vs wydawcy - konkurencja dostawców informacji ; Prywatyzacja wiedzy przez prawa własności intelektualnej - poszukiwanie remedium w europejskim prawie konkurencji ; Ograniczanie dostępu do rynku leków przez producentów leków innowacyjnych producentom leków generycznych w świetle ustaleń badania sektorowego Komisji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93547 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej